En härlig dag ute i solen

Publicerad 2014-03-13 17:38:32 i Barn,

I förrgår var Tarik & jag bjudna hem till min vännina. Vi hade en fantastisk dag ute i vårsolen. Efter dagens slut var Tarik berusad på luft och var så himla trött att han sov som en stock på natten. Att vara ute är det bästa han vet och för mig är det mycket roligare nu då vi kan hitta på så mycket. Jag ser verkligen fram emot våren och sommaren för vi ska göra så mycket kul tillsammans. Jag är glad att han är så förtjust i djur för det är jag också och tänk när vi hälsar på hos morfar i Bosnien i sommar..wow, alla dessa djur han har införskaffat, rena paradiset för oss. 
Barnen vaknade efter lite mer än två timmars vila utomhus och vi kunde fika i lugn och ro. Sen var det mycket bus och lek.
Den här 'bilen' var lite annorlunda. Allt med hjul är ju bil..likaså dockvagnen.
Tariks kompis Nora kom lite senare också..
 
Kaffe och fruktsallad avslutade vi den här fantastiska dagen med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela