Inskolning

Publicerad 2014-04-09 11:01:54 i Barn,

Det är andra veckan med inskolning här. Det har gått över förväntan bra och för var dag blir det bättre. Tarik är lite ledsen när jag lämnar men sen släpper det efter ett tag. Det viktigaste är att han trivs bra där och att han tycker mycket om sina fröknar. Vi har hittat på lite kul tillsammans efter att jag har hämtat honom. Förra veckan var vi ute mycket och lekte i parken och en del på kolonilotten där vi rensade ogräs i jordgubbslandet. I måndags åkte vi till badhuset och igår var vi hos farmor hela dagen. 
Jag hämtar Tarik med ett stort leende på mina läppar och när han springer fram till mig med ett leende och en stor kram, vet jag att han har saknat mig. Han vill visa vad han har haft för sig och han är så lycklig att jag har kommit. Det är lycka varje gång och jag längtar varje dag till klockan ska slå 14 så jag kan hämta hem honom. Mammas lilla fis har blivit stor nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela