App tips

Publicerad 2014-04-09 11:15:00 i Tips, övrigt,

Vill gärna tipsa om en bra app jag använder varje vecka. Jag har tackat nej till reklamblad för det blir oerhört mycket papper varje vecka som dampar ner i brevlådan. Dessutom gör man en enkel insats för miljön genom att välja bort reklamblad. Istället använder jag en app som heter matpriskollen, där får jag varje vecka reklamblad från de affärer jag handlar hos. Man får en bra överklick över alla erbjudanden och kan enkelt skapa inköpslistor. Det tar lite innan man kommer in i hur appen funkar men är absolut inget komplicerat.
 
Det jag tycker om allra mest med appen är att man kan lägga bevakningar på varor man vill handla. Det kan tex vara ekologiskt, fairtrade, frukt, blöjor mm. Då bevakas just dessa varor och man kan se vilka butiker som har rabbaterade varor på just dessa bevakningar. Förra veckan hade tex Ica Maxi massor av ekologiskt frukt för 20kr/kg och då passade jag självklart på att handla detta där. 
 
Ladda ner appen, tacka nej till reklamblad och du har ändå full överblick på dina butiker i mobilen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela